-
Kodni sistem
Slovenska književnost
Avtorji
Uredništvo <-> bralci

Jezik in slovstvo
Bibliografija 1985/95
Jezik in slovstvo
Kazalo
 
 


 -


Jezikovna in književna didaktika

ANKETA o učbenikih za slovenski jezik. --- 40 (1994/95), št. 3/4, str. 115-132, št. 6, str. 233-234.    306
Odgovarjali so: Darinka Ambrož, Nada Barbarič, Berta Golob, Alenka Kozinc, Erika Kržišnik, Jože Lipnik, Vika Slabe, France Žagar, Marta Kocjan-Barle, Ada Vidovič-Muha; Milena Ivšek.

BALOH, Barbara: Jelka Morato-Vatovec: Veselo v slovenščino : didaktični komplet za pouk slovenskega jezika v 2. razredu osnovnih šol z italijanskim učnim jezikom. --- 39 (1993/94), št. 7/8, str. 364-366.    307
Jelka Morato-Vatovec: Veselo v slovenščino. Ljubljana 1993.

BARBARIČ, Nada: Šolski esej v drugem letniku srednje šole --- vaje za razvijanje razpravljalnega eseja*. --- 39 (1993/94), št. 6, str. 245-258.    308
Metodične izkušnje. --- Članek je bil namenjen za Književnost v drugem letniku srednje šole.

BEŠTER, Marja: »Šolske besedilne vrste«. --- 40 (1994/95), št. 1/2, str. 63-68.    309
France Žagar: Šolske besedilne vrste. Maribor 1992 ; France Žagar: Besedilne in besedne igre. Ljubljana 1994.

BOŽIČ, Zoran: Problemski pouk književnosti. --- 39 (1993/94), št. 2/3, str. 79-89.    310
Metodične izkušnje.

BRCKO, Metka: Doživljajsko-spoznavna motivacija --- začetna faza v celovitem sistemu šolske interpretacije umetnostnega besedila. --- 36 (1990/91), št. 3, str. 70-76.    311
Metodične izkušnje.

CEDILNIK, Marjan: Že tretja izdaja didaktično oblikovane slovenske slovnice. --- 33 (1987/88), št. 1/2, str. 47-48.    312
France Žagar: Slovenska slovnica in jezikovna vadnica. Maribor 1987.

ČAR, Janko: Razvrstitev stavčnofonetičnih prvin v umetnostnem besedilu glede na teorijo in interpretacijo. --- 34 (1988/89), št. 7/8, str. 192-197.    313
Metodične izkušnje.

ČERNIGOJ, Ksenija: Učiteljev govorni vzor kot sredstvo spodbude. --- 33 (1987/88), št. 7/8, str. 212-223.    314
Didaktične izkušnje.

DOLGAN, Milan: Makedonščina v slovenskih berilih za osnovno šolo. --- 36 (1990/91), št. 5/6, str. 177-178.    315

FATUR, Silvo: Žlahtna konservativnost : (zapis ob tržaških slovenskih berilih). --- 40 (1994/95), št. 3/4, str. 136-139.    316
Od realizma do moderne. Trst 1993.

GOLOB, Berta: Branje za značko. --- 34 (1988/89), št. 1/2, str. 47-48.    317
Zapiski.

GROSMAN, Meta: Pouk bralne sposobnosti. --- 32 (1986/87), št. 5, str. 133-141, št. 6, str.188-196.    318
Summary.

KORDIGEL, Metka: Kako spodbujati branje v šolskih klopeh. --- 39 (1993/94), št. 2/3, str. 94-95.    319
Jože Lipnik: Metodika branja in dela z besedilom v osnovni šoli. Maribor 1992.

KORDIGEL, Metka, [Igor Saksida]: Branje ali branje. --- 37 (1991/92), št. 3/4, str. 75-82, ov. III, IV, št. 8, str. 232.    320
Summary. --- Sinopsis v slovenščini in angleščini. --- Popravek v 8. številki.

KOROŠEC, Rajko: Vloga izobraževalne šolske televizije (oziroma televizijske kasete in videa) pri slovstvenem pouku. --- 33 (1987/88), št. 5, str. 151-153.    321

KRAKAR-VOGEL, Boža: Kako o didaktiki materinega jezika in književnosti razmišljajo naši sosedje. --- 32 (1986/87), št. 6, str. 209-212, ov. III.    322

KRAKAR-VOGEL, Boža: Maturitetna pisna naloga esejskega tipa (maturitetni esej) iz književosti --- pisanje, ocenjevanje. --- 40 (1994/95), št. 7, str. 267-271.    323
Metodične izkušnje.

KRAKAR-VOGEL, Boža: Metodični sistem šolske interpretacije umetnostnega besedila. --- 35 (1989/90), št. 4/5, str. 91-98.    324
Summary.

KRAKAR-VOGEL, Boža: Novejši slovenski pogledi na pouk književnosti kot dejavnik sooblikovanja njegovih smotrov, metod in vsebin. --- 39 (1993/94), št. 2/3, str. 90-91.    325
Iz moje delavnice. --- Poročilo o doktorski disertaciji.

KRAKAR-VOGEL, Boža: Prispevek k razčlenjevanju učne ure iz književnosti. --- 36 (1990/91), št. 7/8, str. 223-224.    326
Metodične izkušnje.

KRAKAR-VOGEL, Boža: Razsežnosti učiteljeve usposobljenosti za poučevanje književnosti. --- 39 (1993/94), št. 5, str. 175-188, ov. III, IV.    327
Summary. --- Sinopsis v slovenščini in angleščini.

KRAKAR-VOGEL, Boža: Smotri, vsebine in metode pouka slovenske književnosti. --- 34 (1988/89), št. 3, str. 65-69, št. 4/5, str. 89-97.    328
Summary.

KRAKAR-VOGEL, Boža, Elizabeta Črnič, Renata Čampelj: Pouk književnosti v očeh učiteljev in učencev osnovnih in srednjih šol. --- 37 (1991/92), št. 1/2, str. 37-40    329
Vsebina: Boža Krakar-Vogel: [Uvodni del], Elizabeta Črnič: Osnovna šola, Renata Čampelj: Srednja šola.

KRIŽAJ-ORTAR, Martina: Osnovnošolski učbeniki za pouk slovenskega jezika. --- 38 (1992/93), št. 7/8, str. 306-307.    330

KRŽIŠNIK-KOLŠEK, Erika: Frazeologija v osnovni in srednji šoli. --- 35 (1989/90), št. 6, str. 134-141.    331
Summary. --- Dopolnjeno predavanje s slavističnega zborovanja v Bohinjski Bistrici jeseni 1987.

LAH, Andrijan: Književnost v osnovnošolskih berilih : (statistična in delna vsebinska analiza). --- 35 (1989/90), št. 6, str. 144-149.    332
Razgledi.

LAH, Andrijan: Končno srednješolski učbenik. --- 35 (1989/90), št. 3, str. 75-76.    333
Janko Kos: Književnost : učbenik literarne zgodovine in teorije. Maribor 1989.

LAH, Andrijan: Občudovanja vredne antologije. --- 32 (1986/87), št. 7/8, str. 259-260, ov. III.    334
Nada Pertot: Slovenska antologija za enotno srednjo šolo I-III. Trst 1985.

LAZAR, Ludvik: Zbirka Šolska ura : (didaktične skice). --- 40 (1994/95), št. 7, str. 274-279.    335

LIPNIK, Jože: Nekateri primeri in problemi interpretacije in sinteze umetnostnega besedila v osnovni šoli. --- 31 (1985/86), št. 8, str. 290-295.    336
Metodične izkušnje.

LIPNIK, Jože: Otroci živijo s knjigo. --- 32 (1986/87), št. 7/8, str. 244-248.    337
Metodične izkušnje.

LIPNIK, Jože: Umetnostna smer v šolski interpretaciji. --- 39 (1993/94), št. 1, str. 35-39.    338
Metodične izkušnje.

LIPNIK, Jože: Več metodike --- nuja za uspešnejše vzgojno-izobraževalno delo. --- 31 (1985/86), št. 1, str. 28-32.    339
Anketa.

MERCINA, Marija: Marja Bešter, Martina Križaj-Ortar in Erika Kržišnik: Pouk slovenščine malo drugače. --- 40 (1994/95), št. 5, str. 186-190.    340
Marja Bešter, Martina Križaj-Ortar, Erika Kržišnik: Pouk slovenščine malo drugače. Trzin 1994.

MOHOR, Miha: Mladinska književnost in ustvarjalno pisanje osnovnošolcev. --- 40 (1994/95), št. 8, str. 293-300.    341

OROŽEN, Božena: Drobni nasveti za pripravo ekskurzije. --- 31 (1985/86), št. 7, str. 253-254.    342
Metodične izkušnje.

PERTOT, Marina: Slovenščina kot učni jezik z vidika učitelja naravoslovja. --- 40 (1994/95), št. 6, str. 227-230.    343
Metodične izkušnje. --- Izšlo pod skupnim naslovom: O slovenščini v šoli in zunaj nje na Tržaškem. --- Prispevek na seminarju za slovenske šolnike na Tržaškem, jeseni 1993.

PODBEVŠEK, Katja: Govorna organiziranost umetnostnega besedila : (poskus zvočnega razbiranja zapisanega besedila). --- 38 (1992/93), št. 3, str. 69-82, ov. III, IV.    344
Summary. --- Sinopsis v slovenščini in angleščini.

PODBEVŠEK, Katja: Interpretativno branje kot del učiteljevega govornega nastopa. --- 40 (1994/95), št. 3/4, str. 103-110, ov. III, IV.    345
Summary. --- Sinopsis v slovenščini in angleščini.

PODBEVŠEK, Katja: Na novo odkriti govor : (učna izkušnja z AGRFTV). --- 35 (1989/90), št. 1/2, str. 27-31.    346
Metodične izkušnje.

POZNANOVIČ, Mojca: Izkušnje iz mentorskega dela z raziskovalnimi nalogami srednješolcev. --- 38 (1992/93), št. 4, str. 131-134.    347
Metodične izkušnje.

POZNANOVIČ, Mojca: Knjiga za ljubezen do knjige. --- 37 (1991/92), št. 6, str. 168-169.    348
Dragutin Rosandić: Metodika književne vzgoje. Maribor 1991.

POZNANOVIČ, Mojca: Prikupna slovenščina za osnovnošolce. --- 37 (1991/92), št. 6, str. 169-170.    349
Fanči Moljk: Vesela šola slovenščine. Ljubljana 1991.

POZNANOVIČ, Mojca: Že dva priročnika za pouk književnosti na srednji šoli. --- 40 (1994/95), št. 3/4, str. 140-142.    350
Književnost v prvem letniku srednje šole. Ljubljana1993 ; Književnost v drugem letniku srednje šole. Ljubljana 1994.

POŽGAJ-HADŽI, Vesna: Klasifikacija govornih napak pri slovenskih študentih hrvaškega ali srbskega jezika. --- 33 (1987/88), št. 1/2, str. 25-32.    351

POŽGAJ-HADŽI, Vesna: Računalnik pri pouku hrvatskega ali srbskega jezika v Sloveniji ; prevedla Saša Jankovič. --- 35 (1989/90), št. 3, str. 67-74.    352
Metodične izkušnje.

SAKSIDA, Igor: Kratko, jedrnato, razumljivo, pregledno. --- 36 (1990/91), št. 7/8, str. 238-239.    353
Boža Krakar-Vogel: Skice za književno didaktiko. Ljubljana 1991.

STRAMLJIČ-BREZNIK, Irena: Umetnostno besedilo kot izhodišče za obravnavo besedotvorja v osnovni šoli. --- 39 (1993/94), št. 7/8, str. 341-345.    354
Metodične izkušnje.

ŠTUHEC, Miran: Računalnik in pouk slovenske književnosti v srednji šoli. --- 31 (1985/86), št. 6, str. 208-213.    355
Metodične izkušnje.

ŠTUHEC, Miran: Srednje usmerjeno izobraževanje in slovenska književnost. --- 32 (1986/87), št. 2/3, str. 82-88.    356
Zapiski. --- Pregled in primerjava učbenikov za slovensko književnost.

TORKAR, Simona: Bralne navade srednješolcev na srednji zdravstveni šoli in gimnaziji. --- 38 (1992/93), št. 7/8, str. 288-296.    357
Znanost mladini.

[UREDNIŠTVO]: O slovenščini v šoli in zunaj nje na Tržaškem. --- 40 (1994/95), št. 6, str. 226.    358

VALENČIČ-RESINOVIČ, Silva: Slovenščina kot učni jezik pri pouku ekonomskih predmetov. --- 40 (1994/95, št. 3/4, str. 133-135.    359
Metodične izkušnje. --- Prispevek s seminarja za slovenske šolnike na Tržaškem, jeseni 1993.

VRBINC, Miha: Književna besedila pri pouku slovenščine kot drugega jezika. --- 39 (1993/94), št. 6, str. 259-261.    360
Iz moje delavnice. --- Povzetek doktorske disertacije, obranjene v Celovcu 1993.

ŽAGAR, France: Domišljijski spis v osnovni šoli. --- 34 (1988/89), št. 6, str. 141-145.    361
Metodične izkušnje.

ŽAGAR, France: Komentiranje in revidiranje spisov. --- 40 (1994/95), št. 8, str. 301-302.    362
Metodične izkušnje.

ŽAGAR, Franc: Kratki spisi (pisne miniature). --- 32 (1986/87), št. 4, str. 108-111.    363
Metodične izkušnje.

ŽAGAR, France: Metaforika, kot jo odkrivajo osnovnošolski učenci. --- 40 (1994/95), št. 6, str. 221-225.    364
Metodične izkušnje.

ŽAGAR, France: Obravnava sklanjatev v osnovni šoli. --- 33 (1987/88), št. 1/2, str. 21-24.    365
Didaktične izkušnje.

ŽAGAR, France: Opis v osnovni šoli. --- 35 (1989/90), št. 1/2, str. 32-34.    366
Metodične izkušnje.

ŽAGAR, France: Oznake v osnovni šoli. --- 34 (1988/89), št. 1/2, str. 23-30.    367
Summary.

ŽAGAR, France: Predstavljanje in vadenje slovničnih oblik. --- 39 (1993/94), št. 7/8, str. 337-340.    368
Metodične izkušnje.

ŽAGAR, France: Razpravljanje v osnovni šoli. --- 33 (1987/88), št. 4, str. 98-101.    369
Metodične izkušnje.

ŽAGAR, France: Učbenik za divergentno mišljenje in kreativno pisanje. --- 37 (1991/92), št. 8, str. 244.    370
Milena Blažić: Kreativno pisanje. Ljubljana, 1992.

ŽAGAR, Franc: Učna priprava. --- 31 (1985/86), št. 1, str. 20-27.    371
Metodične izkušnje.

ŽAGAR, France: Ustvarjalno pisanje in književne delavnice. --- 37 (1991/92), št. 3/4, str. 86-89.    372
Razgledi.

ŽAGAR, France: Zanimiva slovenščina. --- 38 (1992/93), št. 5, str. 197-198.    373
Berta Golob: Igrarije besedne čarovnije ; Berta Golob: Dežela slovničarija ; Berta Golob: Jezikovni vozli ; Berta Golob: Sporočanje v Ptičjem logu ; Berta Golob: Žive besede.








 BBert grafika