Kodni sistem Slovenska književnost Avtorji Uredništvo <-> bralci |
Jezik in slovstvo Bibliografija 1985/95 |
Jezik in slovstvo Kazalo |
ANKETA o učbenikih za slovenski jezik. --- 40 (1994/95), št. 3/4, str. 115-132, št. 6, str. 233-234. 306
Jezikovna in književna didaktika
BALOH, Barbara: Jelka Morato-Vatovec: Veselo v slovenščino : didaktični komplet za pouk slovenskega jezika v 2. razredu osnovnih šol z italijanskim učnim jezikom. --- 39 (1993/94), št. 7/8, str. 364-366.
307
Jelka Morato-Vatovec: Veselo v slovenščino. Ljubljana 1993.
BARBARIČ, Nada: Šolski esej v drugem letniku srednje šole --- vaje za razvijanje razpravljalnega eseja*. --- 39 (1993/94), št. 6, str. 245-258.
308
Metodične izkušnje. --- Članek je bil namenjen za Književnost v drugem letniku srednje šole.
BEŠTER, Marja: »Šolske besedilne vrste«. --- 40 (1994/95), št. 1/2, str. 63-68.
309
France Žagar: Šolske besedilne vrste. Maribor 1992 ; France Žagar: Besedilne in besedne igre. Ljubljana 1994.
BOŽIČ, Zoran: Problemski pouk književnosti. --- 39 (1993/94), št. 2/3, str. 79-89.
310
Metodične izkušnje.
BRCKO, Metka: Doživljajsko-spoznavna motivacija --- začetna faza v celovitem sistemu šolske interpretacije umetnostnega besedila. --- 36 (1990/91), št. 3, str. 70-76.
311
Metodične izkušnje.
CEDILNIK, Marjan: Že tretja izdaja didaktično oblikovane slovenske slovnice. --- 33 (1987/88), št. 1/2, str. 47-48.
312
France Žagar: Slovenska slovnica in jezikovna vadnica. Maribor 1987.
ČAR, Janko: Razvrstitev stavčnofonetičnih prvin v umetnostnem besedilu glede na teorijo in interpretacijo. --- 34 (1988/89), št. 7/8, str. 192-197.
313
Metodične izkušnje.
ČERNIGOJ, Ksenija: Učiteljev govorni vzor kot sredstvo spodbude. --- 33 (1987/88), št. 7/8, str. 212-223.
314
Didaktične izkušnje.
DOLGAN, Milan: Makedonščina v slovenskih berilih za osnovno šolo. --- 36 (1990/91), št. 5/6, str. 177-178. 315
FATUR, Silvo: Žlahtna konservativnost : (zapis ob tržaških slovenskih berilih). --- 40 (1994/95), št. 3/4, str. 136-139.
316
Od realizma do moderne. Trst 1993.
GOLOB, Berta: Branje za značko. --- 34 (1988/89), št. 1/2, str. 47-48.
317
Zapiski.
GROSMAN, Meta: Pouk bralne sposobnosti. --- 32 (1986/87), št. 5, str. 133-141, št. 6, str.188-196.
318
Summary.
KORDIGEL, Metka: Kako spodbujati branje v šolskih klopeh. --- 39 (1993/94), št. 2/3, str. 94-95.
319
Jože Lipnik: Metodika branja in dela z besedilom v osnovni šoli. Maribor 1992.
KORDIGEL, Metka, [Igor Saksida]: Branje ali branje. --- 37 (1991/92), št. 3/4, str. 75-82, ov. III, IV, št. 8, str. 232.
320
Summary. --- Sinopsis v slovenščini in angleščini. --- Popravek v 8. številki.
KOROŠEC, Rajko: Vloga izobraževalne šolske televizije (oziroma televizijske kasete in videa) pri slovstvenem pouku. --- 33 (1987/88), št. 5, str. 151-153. 321
KRAKAR-VOGEL, Boža: Kako o didaktiki materinega jezika in književnosti razmišljajo naši sosedje. --- 32 (1986/87), št. 6, str. 209-212, ov. III. 322
KRAKAR-VOGEL, Boža: Maturitetna pisna naloga esejskega tipa (maturitetni esej) iz književosti --- pisanje, ocenjevanje. --- 40 (1994/95), št. 7, str. 267-271.
323
Metodične izkušnje.
KRAKAR-VOGEL, Boža: Metodični sistem šolske interpretacije umetnostnega besedila. --- 35 (1989/90), št. 4/5, str. 91-98.
324
Summary.
KRAKAR-VOGEL, Boža: Novejši slovenski pogledi na pouk književnosti kot dejavnik sooblikovanja njegovih smotrov, metod in vsebin. --- 39 (1993/94), št. 2/3, str. 90-91.
325
Iz moje delavnice. --- Poročilo o doktorski disertaciji.
KRAKAR-VOGEL, Boža: Prispevek k razčlenjevanju učne ure iz književnosti. --- 36 (1990/91), št. 7/8, str. 223-224.
326
Metodične izkušnje.
KRAKAR-VOGEL, Boža: Razsežnosti učiteljeve usposobljenosti za poučevanje književnosti. --- 39 (1993/94), št. 5, str. 175-188, ov. III, IV.
327
Summary. --- Sinopsis v slovenščini in angleščini.
KRAKAR-VOGEL, Boža: Smotri, vsebine in metode pouka slovenske književnosti. --- 34 (1988/89), št. 3, str. 65-69, št. 4/5, str. 89-97.
328
Summary.
KRAKAR-VOGEL, Boža, Elizabeta Črnič, Renata Čampelj: Pouk književnosti v očeh učiteljev in učencev osnovnih in srednjih šol. --- 37 (1991/92), št. 1/2, str. 37-40
329
Vsebina: Boža Krakar-Vogel: [Uvodni del], Elizabeta Črnič: Osnovna šola, Renata Čampelj: Srednja šola.
KRIŽAJ-ORTAR, Martina: Osnovnošolski učbeniki za pouk slovenskega jezika. --- 38 (1992/93), št. 7/8, str. 306-307. 330
KRŽIŠNIK-KOLŠEK, Erika: Frazeologija v osnovni in srednji šoli. --- 35 (1989/90), št. 6, str. 134-141.
331
Summary. --- Dopolnjeno predavanje s slavističnega zborovanja v Bohinjski Bistrici jeseni 1987.
LAH, Andrijan: Književnost v osnovnošolskih berilih : (statistična in delna vsebinska analiza). --- 35 (1989/90), št. 6, str. 144-149.
332
Razgledi.
LAH, Andrijan: Končno srednješolski učbenik. --- 35 (1989/90), št. 3, str. 75-76.
333
Janko Kos: Književnost : učbenik literarne zgodovine in teorije. Maribor 1989.
LAH, Andrijan: Občudovanja vredne antologije. --- 32 (1986/87), št. 7/8, str. 259-260, ov. III.
334
Nada Pertot: Slovenska antologija za enotno srednjo šolo I-III. Trst 1985.
LAZAR, Ludvik: Zbirka Šolska ura : (didaktične skice). --- 40 (1994/95), št. 7, str. 274-279. 335
LIPNIK, Jože: Nekateri primeri in problemi interpretacije in sinteze umetnostnega besedila v osnovni šoli. --- 31 (1985/86), št. 8, str. 290-295.
336
Metodične izkušnje.
LIPNIK, Jože: Otroci živijo s knjigo. --- 32 (1986/87), št. 7/8, str. 244-248.
337
Metodične izkušnje.
LIPNIK, Jože: Umetnostna smer v šolski interpretaciji. --- 39 (1993/94), št. 1, str. 35-39.
338
Metodične izkušnje.
LIPNIK, Jože: Več metodike --- nuja za uspešnejše vzgojno-izobraževalno delo. --- 31 (1985/86), št. 1, str. 28-32.
339
Anketa.
MERCINA, Marija: Marja Bešter, Martina Križaj-Ortar in Erika Kržišnik: Pouk slovenščine malo drugače. --- 40 (1994/95), št. 5, str. 186-190.
340
Marja Bešter, Martina Križaj-Ortar, Erika Kržišnik: Pouk slovenščine malo drugače. Trzin 1994.
MOHOR, Miha: Mladinska književnost in ustvarjalno pisanje osnovnošolcev. --- 40 (1994/95), št. 8, str. 293-300. 341
OROŽEN, Božena: Drobni nasveti za pripravo ekskurzije. --- 31 (1985/86), št. 7, str. 253-254.
342
Metodične izkušnje.
PERTOT, Marina: Slovenščina kot učni jezik z vidika učitelja naravoslovja. --- 40 (1994/95), št. 6, str. 227-230.
343
Metodične izkušnje. --- Izšlo pod skupnim naslovom: O slovenščini v šoli in zunaj nje na Tržaškem. --- Prispevek na seminarju za slovenske šolnike na Tržaškem, jeseni 1993.
PODBEVŠEK, Katja: Govorna organiziranost umetnostnega besedila : (poskus zvočnega razbiranja zapisanega besedila). --- 38 (1992/93), št. 3, str. 69-82, ov. III, IV.
344
Summary. --- Sinopsis v slovenščini in angleščini.
PODBEVŠEK, Katja: Interpretativno branje kot del učiteljevega govornega nastopa. --- 40 (1994/95), št. 3/4, str. 103-110, ov. III, IV.
345
Summary. --- Sinopsis v slovenščini in angleščini.
PODBEVŠEK, Katja: Na novo odkriti govor : (učna izkušnja z AGRFTV). --- 35 (1989/90), št. 1/2, str. 27-31.
346
Metodične izkušnje.
POZNANOVIČ, Mojca: Izkušnje iz mentorskega dela z raziskovalnimi nalogami srednješolcev. --- 38 (1992/93), št. 4, str. 131-134.
347
Metodične izkušnje.
POZNANOVIČ, Mojca: Knjiga za ljubezen do knjige. --- 37 (1991/92), št. 6, str. 168-169.
348
Dragutin Rosandić: Metodika književne vzgoje. Maribor 1991.
POZNANOVIČ, Mojca: Prikupna slovenščina za osnovnošolce. --- 37 (1991/92), št. 6, str. 169-170.
349
Fanči Moljk: Vesela šola slovenščine. Ljubljana 1991.
POZNANOVIČ, Mojca: Že dva priročnika za pouk književnosti na srednji šoli. --- 40 (1994/95), št. 3/4, str. 140-142.
350
Književnost v prvem letniku srednje šole. Ljubljana1993 ; Književnost v drugem letniku srednje šole. Ljubljana 1994.
POŽGAJ-HADŽI, Vesna: Klasifikacija govornih napak pri slovenskih študentih hrvaškega ali srbskega jezika. --- 33 (1987/88), št. 1/2, str. 25-32. 351
POŽGAJ-HADŽI, Vesna: Računalnik pri pouku hrvatskega ali srbskega jezika v Sloveniji ; prevedla Saša Jankovič. --- 35 (1989/90), št. 3, str. 67-74.
352
Metodične izkušnje.
SAKSIDA, Igor: Kratko, jedrnato, razumljivo, pregledno. --- 36 (1990/91), št. 7/8, str. 238-239.
353
Boža Krakar-Vogel: Skice za književno didaktiko. Ljubljana 1991.
STRAMLJIČ-BREZNIK, Irena: Umetnostno besedilo kot izhodišče za obravnavo besedotvorja v osnovni šoli. --- 39 (1993/94), št. 7/8, str. 341-345.
354
Metodične izkušnje.
ŠTUHEC, Miran: Računalnik in pouk slovenske književnosti v srednji šoli. --- 31 (1985/86), št. 6, str. 208-213.
355
Metodične izkušnje.
ŠTUHEC, Miran: Srednje usmerjeno izobraževanje in slovenska književnost. --- 32 (1986/87), št. 2/3, str. 82-88.
356
Zapiski. --- Pregled in primerjava učbenikov za slovensko književnost.
TORKAR, Simona: Bralne navade srednješolcev na srednji zdravstveni šoli in gimnaziji. --- 38 (1992/93), št. 7/8, str. 288-296.
357
Znanost mladini.
[UREDNIŠTVO]: O slovenščini v šoli in zunaj nje na Tržaškem. --- 40 (1994/95), št. 6, str. 226. 358
VALENČIČ-RESINOVIČ, Silva: Slovenščina kot učni jezik pri pouku ekonomskih predmetov. --- 40 (1994/95, št. 3/4, str. 133-135.
359
Metodične izkušnje. --- Prispevek s seminarja za slovenske šolnike na Tržaškem, jeseni 1993.
VRBINC, Miha: Književna besedila pri pouku slovenščine kot drugega jezika. --- 39 (1993/94), št. 6, str. 259-261.
360
Iz moje delavnice. --- Povzetek doktorske disertacije, obranjene v Celovcu 1993.
ŽAGAR, France: Domišljijski spis v osnovni šoli. --- 34 (1988/89), št. 6, str. 141-145.
361
Metodične izkušnje.
ŽAGAR, France: Komentiranje in revidiranje spisov. --- 40 (1994/95), št. 8, str. 301-302.
362
Metodične izkušnje.
ŽAGAR, Franc: Kratki spisi (pisne miniature). --- 32 (1986/87), št. 4, str. 108-111.
363
Metodične izkušnje.
ŽAGAR, France: Metaforika, kot jo odkrivajo osnovnošolski učenci. --- 40 (1994/95), št. 6, str. 221-225.
364
Metodične izkušnje.
ŽAGAR, France: Obravnava sklanjatev v osnovni šoli. --- 33 (1987/88), št. 1/2, str. 21-24.
365
Didaktične izkušnje.
ŽAGAR, France: Opis v osnovni šoli. --- 35 (1989/90), št. 1/2, str. 32-34.
366
Metodične izkušnje.
ŽAGAR, France: Oznake v osnovni šoli. --- 34 (1988/89), št. 1/2, str. 23-30.
367
Summary.
ŽAGAR, France: Predstavljanje in vadenje slovničnih oblik. --- 39 (1993/94), št. 7/8, str. 337-340.
368
Metodične izkušnje.
ŽAGAR, France: Razpravljanje v osnovni šoli. --- 33 (1987/88), št. 4, str. 98-101.
369
Metodične izkušnje.
ŽAGAR, France: Učbenik za divergentno mišljenje in kreativno pisanje. --- 37 (1991/92), št. 8, str. 244.
370
Milena Blažić: Kreativno pisanje. Ljubljana, 1992.
ŽAGAR, Franc: Učna priprava. --- 31 (1985/86), št. 1, str. 20-27.
371
Metodične izkušnje.
ŽAGAR, France: Ustvarjalno pisanje in književne delavnice. --- 37 (1991/92), št. 3/4, str. 86-89.
372
Razgledi.
ŽAGAR, France: Zanimiva slovenščina. --- 38 (1992/93), št. 5, str. 197-198.
373
Berta Golob: Igrarije besedne čarovnije ; Berta Golob: Dežela slovničarija ; Berta Golob: Jezikovni vozli ; Berta Golob: Sporočanje v Ptičjem logu ; Berta Golob: Žive besede.